. (1403). مدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری در ورزش (SCRM): رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری. نشریه کسب و کار در ورزش, (), -. doi: 10.22051/sbj.2024.47648.1171
MLA
. "مدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری در ورزش (SCRM): رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری", نشریه کسب و کار در ورزش, , , 1403, -. doi: 10.22051/sbj.2024.47648.1171
HARVARD
. (1403). 'مدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری در ورزش (SCRM): رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری', نشریه کسب و کار در ورزش, (), pp. -. doi: 10.22051/sbj.2024.47648.1171
VANCOUVER
. مدلسازی عوامل مؤثر بر پذیرش موفقیتآمیز مدیریت ارتباط با مشتری در ورزش (SCRM): رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری. نشریه کسب و کار در ورزش, 1403; (): -. doi: 10.22051/sbj.2024.47648.1171