تعداد دورهها |
4 |
تعداد شمارهها |
11 |
تعداد مشاهده مقاله |
48,620 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله |
69,501 |
نسبت مشاهده بر مقاله |
472.04 |
نسبت دریافت فایل بر مقاله |
674.77 |
تعداد مقالات ارسال شده |
193 |
تعداد مقالات رد شده |
72 |
درصد عدم پذیرش |
37 |
تعداد مقالات پذیرفته شده |
90 |
درصد پذیرش |
47 |
زمان پذیرش (روز) |
84 |
تعداد پایگاه های نمایه شده |
24 |
**************************************************
دسترسی به مقالات این نشریه آزاد میباشد. فایلهای Pdf تمامی مقالات منتشر شده در سایت موجود بوده و کاربران میتوانند مقالات را به صورت رایگان دانلود نمایند.
**************************************************
این مجوز به کاربران اجازه میدهد که فقط برای اهداف غیرتجاری و فقط تا زمانیکه به صاحبان اثر انتساب داده میشود مطالب را در هر رسانه و یا قالبی توزیع، بازنویسی، تطبیق و ایجاد نمایند (CC BY NC).
**************************************************
نشریه کسبوکار در ورزش از نرمافزار مشابهتیاب (آیتنتیکیت) استفاده مینماید.
**************************************************
نشریه کسبوکار در ورزش از منشور اخلاقی «COPE» تبعیت میکند.
**************************************************
نشریه کسبوکار در ورزش:
کشور محل چاپ: ایران
ناشر: انتشارات دانشگاه الزهرا(س)
فرمت: الکترونیکی
قابل دسترسی از: گوگل اسکالر
ضریب تأثیر (ISC): -
نوبتهای چاپ: فصلنامه
زبان مجله: انگلیسی (چکیده فارسی)
هزینههای چاپ مقاله: رایگان
دسترسی آزاد: بله
نوع داوری: داوری دوسو ناشناس
زمان داوری: 2 ماه
ایمیل مجله: Sportbj@alzahra.ac.ir
پاسخگویی به ایمیل نویسندگان:
**************************************************
نشریه کسبوکار در ورزش یکی از مجلات پیشرو در صنعت ورزش است که بهصورت دسترسی آزاد، و داوری دوسو ناشناس فعالیت نموده و مقالات علمی باکیفیت بالا را به زبان انگلیسی در دانشگاه الزهرا(س) منتشر مینماید.
مقالات در طیف گستردهای از زمینهها و موضوعات مرتبط با ورزش، کسبوکار و مدیریت ازجمله موضوعات ذیل پذیرفته میگردند:
کسبوکار، بازاریابی و کارآفرینی در ورزش
صنعت ورزش، گردشگری ورزشی، اوقات فراغت و تفریحات سالم در ورزش
کسبوکار و حمایت مالی در رویدادها و اماکن ورزشی
رسانههای سنتی و جدید و فناوری اطلاعات در کسبوکار ورزشی
پروژههای مرتبط با کسبوکار و اقتصاد ورزشی
قانون تجارت و اخلاق در کسبوکار ورزشی
برندهای ورزشی، رفتار مصرفکننده و مسئولیت اجتماعی شرکتی
صفحه 13-37
صفحه 39-59
صفحه 61-73
صفحه 75-97
صفحه 99-114
صفحه 115-139
دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 13-30
دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 175-186
دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 31-44
دوره 2، شماره 1، دی 1400، صفحه 103-114
دوره 1، شماره 1، دی 1399، صفحه 159-173
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اردیبهشت 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 خرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 خرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مرداد 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 شهریور 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1403
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 شهریور 1403
صاحب امتیاز و ناشر:
دانشگاه الزهرا (س)
سردبیر:
محمد احسانی
مدیر مسئول:
ژاله معماری
مدیر اجرایی:
مریم غفاری
دوره انتشار: فصلنامه
شاپا چاپی: 2783-543X
شاپا الکترونیکی: 2783-4174
رتبه علمی نشریه کسبوکار در ورزش
تفاهم نامه همکاری با انجمن مدیریت کسب و کار ایران
پایگاه استنادی علوم و پایش علم و فناوری جهان اسلام
Arab World Research Source EBSCOHost
Communication Source EBSCOHost
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID)