دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1401)
دوره 1 (1400)
تعداد مقالات: 7
سخن سردبیر
پژوهشی اصیل
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران
صفحه 13-29
مقاله مروری
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز
صفحه 31-47
پژوهشی
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری
صفحه 49-62
مطالعه موردی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی
صفحه 63-85
پژوهشی اصیل
پذیرش فناوری اتاق پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM
صفحه 87-109
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان
صفحه 111-124