دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1401)
دوره 1 (1400)
تعداد مقالات: 8
سخن سردبیر
سخن سردبیر
پژوهشی
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران
صفحه 13-25
پژوهشی اصیل
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان
صفحه 27-40
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا
صفحه 41-56
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی
صفحه 57-70
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی
صفحه 71-82
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد
صفحه 83-101
پژوهشی
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی
صفحه 103-114