دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1401)
دوره 1 (1400)
تعداد مقالات: 18
سخن سردبیر
سخن سردبیر
پژوهشی اصیل
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران
صفحه 13-32
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران
صفحه 33-50
پژوهشی
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟
صفحه 51-65
پژوهشی اصیل
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی
صفحه 67-84
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا
صفحه 85-106
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
صفحه 107-125
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذاتپنداری هوادار-تیم
صفحه 127-144
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC
صفحه 145-168
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان
صفحه 169-181
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان)
صفحه 183-199
پژوهشی
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار
صفحه 201-216
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی
صفحه 217-227
پژوهشی اصیل
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف
صفحه 229-248
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست
صفحه 249-267
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس
صفحه 269-285
پژوهشی
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس
صفحه 287-299
پژوهشی اصیل
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران
صفحه 301-320