نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آگاهی عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • آینده پژوهی عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]

ا

  • اخلاق حرفه‌ای تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]

  • ارتباطات عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • ارتباطات بازاریابی تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]

  • ارزش تفریحی ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]

  • ارزش‌گذاری مشروط ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]

  • استادیوم ورزشی ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]

  • استراتژی شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]

  • اصالت برند نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • اعتماد وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • اینستاگرام تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]

ب

  • بازار هدف ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • بازاریابی عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • بازاریابی گردشگری تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]

  • باشگاه فوتبال تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]

  • باشگاه‌های ورزشی عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]

  • برند ایرانی نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • برندسازی عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

پ

ت

  • تبلیغات آنلاین تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

  • تبلیغات دهان به دهان وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • تحلیل استراتژیک برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]

  • تحلیل موقعیتی تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]

  • ترجیحات بازی تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]

  • تعاملات مشتریان عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • تعامل برند-ورزشکار تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]

  • تعصب نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • تمایل به پرداخت ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]

  • توسعه اقتصادی عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • توسعه برند برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]

  • توسعه برند عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]

د

  • دارایی‌های ملموس توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]

ذ

  • ذینفعان توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]

  • رسانه‌های اجتماعی تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]

  • رضایت مشتریان ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • رضایت هواداران تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]

  • رقابت‌پذیری تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]

ص

  • صحه‌گذاری تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]

  • صنعت تنیس تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]

  • صنعت فوتبال شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]

ع

  • عملکرد مالی تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]

  • عملکرد ورزشی تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]

ف

  • فرهنگ رسانه‌ای تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]

  • فوتبال تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

ق

  • قصد خرید تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

  • قیمت پیشنهادی ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]

ک

  • کارت امتیازی متوازن برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]

  • کسب‌وکار توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]

  • کیفیت محصول تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]

گ

  • گردشگری ورزشی تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]

م

  • محبوبیت تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

  • محبوبیت ورزشکاران نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]

  • محتوای جذاب نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]

  • محصولات ورزشی وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • مدل‌سازی معادلات ساختاری ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • مسئولیت حرفه‌ای تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]

  • مشتری ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • مشتری نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • مصرف‌کننده نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • مصرف‌کننده توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]

  • مصرف‌کنندۀ جدی تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]

  • مصرف‌کنندۀ گاه‌به‌گاه تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]

ن

  • نوآوری استراتژیک شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]

و

  • ورزش الکترونیکی تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]

  • ورزش‌های افراطی توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]

  • ورزش‌های الکترونیکی برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]

  • وفاداری وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • وفاداری هواداران نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]

ه

  • هواداران تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

ی

  • یادآوری شعار تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]