آ
-
آگاهی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
آینده پژوهی
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
ا
-
اخلاق حرفهای
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]
-
ارتباطات
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
ارتباطات بازاریابی
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]
-
ارزش تفریحی
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]
-
ارزشگذاری مشروط
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]
-
استادیوم ورزشی
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]
-
استراتژی
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]
-
اصالت برند
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
اعتماد
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
اینستاگرام
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]
ب
-
بازار هدف
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
بازاریابی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
بازاریابی گردشگری
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]
-
باشگاه فوتبال
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]
-
باشگاههای ورزشی
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
-
برند ایرانی
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
برندسازی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
پ
-
پایداری برند
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
-
پیامدهای نوآوری استراتژیک
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]
ت
-
تبلیغات آنلاین
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
-
تبلیغات دهان به دهان
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
تحلیل استراتژیک
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]
-
تحلیل موقعیتی
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]
-
ترجیحات بازی
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]
-
تعاملات مشتریان
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
تعامل برند-ورزشکار
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]
-
تعصب
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
تمایل به پرداخت
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]
-
توسعه اقتصادی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
توسعه برند
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]
-
توسعه برند
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 119-139]
د
-
داراییهای ملموس
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]
ذ
-
ذینفعان
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]
ر
-
رسانههای اجتماعی
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]
-
رسانههای اجتماعی
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]
-
رضایت مشتریان
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
رضایت هواداران
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]
-
رقابتپذیری
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]
ص
-
صحهگذاری
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 99-114]
-
صنعت تنیس
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]
-
صنعت فوتبال
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]
ع
-
عملکرد مالی
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]
-
عملکرد ورزشی
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]
ف
-
فرهنگ رسانهای
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]
-
فوتبال
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
ق
-
قصد خرید
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
-
قیمت پیشنهادی
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 63-79]
ک
-
کارت امتیازی متوازن
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]
-
کسبوکار
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]
-
کیفیت محصول
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 35-61]
گ
-
گردشگری ورزشی
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]
م
-
محبوبیت
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
-
محبوبیت ورزشکاران
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]
-
محتوای جذاب
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]
-
محصولات ورزشی
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
مسئولیت حرفهای
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 101-117]
-
مشتری
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
مشتری
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
مصرفکننده
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
مصرفکننده
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]
-
مصرفکنندۀ جدی
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]
-
مصرفکنندۀ گاهبهگاه
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]
ن
-
نوآوری استراتژیک
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 115-139]
و
-
ورزش الکترونیکی
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 13-37]
-
ورزشهای افراطی
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 75-97]
-
ورزشهای الکترونیکی
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 39-59]
-
وفاداری
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
وفاداری هواداران
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1402، صفحه 61-73]
ه
-
هواداران
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
ی
-
یادآوری شعار
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1402، صفحه 13-33]