نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آزادی، اعظم نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

ا

  • اسداللهی، احسان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • اسماعیلی، محسن طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • اسماعیلی، مریم چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

  • افروزه، محمدصادق اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]

  • اکبریان، مهدی آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]

  • اله ویسی، آرمان نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]

  • امامی، اسما بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

  • ایزدی، بهزاد نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]

  • ایمانزاده، مسعود بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

ب

  • باقرپور، طاهره بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]

پ

  • پیمان فر، محمدحسن آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]

ث

  • ثابت راسخ، مجید شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

ج

  • جابری، اکبر توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 13-28]

  • جاوید، مجید بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

  • جعفری، مژگان چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

ح

  • حسین علیانی، مهدیه بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]

  • حسینی، رشاد پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

خ

  • خدامرادپور، مژگان پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

  • خسرومنش، رحیم تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • خنیفر، حسین تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

ر

  • رجب‌پور، ابراهیم استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • رجبی اصلی، ماهرخ پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

  • رحمتی، سودابه اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]

  • رحیمی، قاسم نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • رحیمی سرشبادرانی، قاسم شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • رنجبر، نادر تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

ز

  • زارع آبندانسری، محمد انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]

س

  • سبحانی، سید محمد استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • سلطانی، زهرا تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • سلیمی، مهدی شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • سلیمی، مهدی برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]

  • سهرابی، زهرا مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

ش

  • شهبازپور، لیلا توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]

  • شیخعلی‌زاده، محبوب تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

ص

  • صابری، علی استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • صفری جعفرلو، حمیدرضا اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]

ط

  • طیبی، محسن برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]

ع

  • عروف‌زاد، شهرام توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • عزیزیان کهن، نسرین مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

  • عزیزیان کهن، نسرین انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]

  • عسگری، محمد هادی مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-47]

  • عقیلی، امیرعلی توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • علی آبادی، سمیرا طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

ف

  • فاطمی، عادل طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • فتحی، محمد رضا استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

ک

  • کارگران، ساناز استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • کاویانی، الهه امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]

  • کیانی، محمد سعید توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]

ل

  • لباف، امیرحسین برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]

  • لقمانی، محسن رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]

م

  • محرم‌زاده، مهرداد مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

  • محرم‌زاده، مهرداد بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

  • محمد رضایی، زیبا طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • محمدیان مقدم، مهدی تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]

  • محمدی ترکمانی، احسان تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • مشکل‌گشا، الهام رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]

  • معرفتی، اکبر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • معماری، ژاله چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

  • مندعلی‌زاده، زینب امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]

  • منصوری، حسین نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]

  • موسوی، سید محمد مهدی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

ن

  • نظری، رسول توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • نظری، رسول نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • نظری، رسول تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]

  • نظری، رسول رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]

  • نظری، لیلا توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]

  • نعمتی، نعمت الله بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]

  • نقی‌زاده باقی، عباس مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

و

  • ویسی، کوروش طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

ی

  • یکتایار، مظفر پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]