آ
-
آزادی، اعظم
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
ا
-
اسداللهی، احسان
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
اسماعیلی، محسن
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
اسماعیلی، مریم
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
افروزه، محمدصادق
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]
-
اکبریان، مهدی
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]
-
اله ویسی، آرمان
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]
-
امامی، اسما
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
-
ایزدی، بهزاد
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]
-
ایمانزاده، مسعود
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
ب
-
باقرپور، طاهره
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]
پ
-
پیمان فر، محمدحسن
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]
ث
-
ثابت راسخ، مجید
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
ج
-
جابری، اکبر
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 13-28]
-
جاوید، مجید
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
-
جعفری، مژگان
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
ح
-
حسین علیانی، مهدیه
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]
-
حسینی، رشاد
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
خ
-
خدامرادپور، مژگان
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
-
خسرومنش، رحیم
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
خنیفر، حسین
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
ر
-
رجبپور، ابراهیم
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
رجبی اصلی، ماهرخ
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
-
رحمتی، سودابه
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]
-
رحیمی، قاسم
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
رحیمی سرشبادرانی، قاسم
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
رنجبر، نادر
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
ز
-
زارع آبندانسری، محمد
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]
س
-
سبحانی، سید محمد
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
سلطانی، زهرا
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
سلیمی، مهدی
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
سلیمی، مهدی
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]
-
سهرابی، زهرا
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
ش
-
شهبازپور، لیلا
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]
-
شیخعلیزاده، محبوب
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
ص
-
صابری، علی
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
صفری جعفرلو، حمیدرضا
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]
ط
-
طیبی، محسن
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]
ع
-
عروفزاد، شهرام
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
عزیزیان کهن، نسرین
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
-
عزیزیان کهن، نسرین
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]
-
عسگری، محمد هادی
مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-47]
-
عقیلی، امیرعلی
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
علی آبادی، سمیرا
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
ف
-
فاطمی، عادل
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
فتحی، محمد رضا
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
ک
-
کارگران، ساناز
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
کاویانی، الهه
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]
-
کیانی، محمد سعید
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]
ل
-
لباف، امیرحسین
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]
-
لقمانی، محسن
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]
م
-
محرمزاده، مهرداد
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
-
محرمزاده، مهرداد
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
-
محمد رضایی، زیبا
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
محمدیان مقدم، مهدی
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]
-
محمدی ترکمانی، احسان
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
مشکلگشا، الهام
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]
-
معرفتی، اکبر
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
معماری، ژاله
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
مندعلیزاده، زینب
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]
-
منصوری، حسین
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]
-
موسوی، سید محمد مهدی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
ن
-
نظری، رسول
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
نظری، رسول
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
نظری، رسول
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]
-
نظری، رسول
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]
-
نظری، لیلا
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]
-
نعمتی، نعمت الله
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]
-
نقیزاده باقی، عباس
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
و
-
ویسی، کوروش
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
ی
-
یکتایار، مظفر
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]