آ
-
آزادفدا، شیوا
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
-
آقاجانی، فرشته
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
ا
-
اشکانی، محمود
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
اکبرزاده، بهزاد
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
اکبری، پیمان
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
امینی، مریم
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
-
اندام، رضا
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
اندام، رضا
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
ب
-
باقری، قدرتاله
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
بحرالعلوم، حسن
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
پ
-
پورحسین، مهدی
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
-
پورذبیح سرحمامی، خدیجه
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
ج
-
جبار عبدالمیلاجی، یاسر
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]
-
جعفری، سیروس
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]
-
جوانی، وجیهه
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
-
جوانی، وجیهه
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]
چ
-
چیتی، نسیم
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
ح
-
حمیدی، مهرزاد
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
خ
-
خدادادی، محمدرسول
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
خدادادی، محمدرسول
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
خداوردیزاده، محمد
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
خطیبی، امین
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
-
خلیل خمیس، ماجد
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
د
-
داروغه عارفی، ناهید
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
درودیان، علیاصغر
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
ر
-
رجاییزاده، زهرا
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
-
رجبی، مجتبی
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
رجبی، مجتبی
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
ز
-
زارع، فاطمه
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
س
-
سرلاب، رقیه
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
سلطانحسینی، محمد
مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]
-
سیدلر، مریم
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
ش
-
شهبازی، معصومه
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
ص
-
صابری، علی
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
ع
-
عبداللهنژاد، فائزه
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
-
عبدالمالکی، حسین
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
عبدوی، فاطمه
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
عسکریان، فریبا
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
غ
-
غفاری صدر، سید ایمان
پذیرش فناوری اتاق پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]
ق
-
قنبری، علی
مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]
ک
-
کردنائیج، اسداله
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
کریمی، علی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
کلاتی، سیده رویا
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
کوهفلاح، مریم
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
م
-
محمد حمود، جاسم
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
محمدی، مرتضی
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]
-
مرعشیان، سید حسین
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
ن
-
نظری، شهرام
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
نوبخت ساربان، فرزاد
پذیرش فناوری اتاق پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]
-
نوربخش، پریوش
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
نوربخش، مهوش
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 13-37]
و
-
وحدانی، محسن
مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]
-
ویسیا، اسمعیل
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
ه
-
هدایتنیا، زهرا
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]
ی
-
یزدانی، حمیدرضا
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
یون، یونگ-جین
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]