نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آزادفدا، شیوا عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

  • آقاجانی، فرشته تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

ا

  • اشکانی، محمود ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • اکبرزاده، بهزاد ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • اکبری، پیمان عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • امینی، مریم توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

  • اندام، رضا وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • اندام، رضا تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

ب

  • باقری، قدرت‌اله شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • بحرالعلوم، حسن تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

پ

  • پورحسین، مهدی تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

  • پورذبیح سرحمامی، خدیجه تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

ج

  • جبار عبدالمیلاجی، یاسر نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]

  • جعفری، سیروس تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]

  • جوانی، وجیهه تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

  • جوانی، وجیهه نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]

چ

  • چیتی، نسیم وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

ح

  • حمیدی، مهرزاد تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

خ

  • خدادادی، محمدرسول ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • خدادادی، محمدرسول تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • خداوردی‌زاده، محمد ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • خطیبی، امین توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

  • خلیل خمیس، ماجد تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

د

  • داروغه عارفی، ناهید نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • درودیان، علی‌اصغر عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

ر

  • رجایی‌زاده، زهرا عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

  • رجبی، مجتبی وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • رجبی، مجتبی تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

ز

  • زارع، فاطمه نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

س

  • سرلاب، رقیه نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • سلطان‌حسینی، محمد مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]

  • سیدلر، مریم نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

ش

  • شهبازی، معصومه عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

ص

  • صابری، علی شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

ع

  • عبدالله‌نژاد، فائزه تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

  • عبدالمالکی، حسین برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • عبدوی، فاطمه تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • عسکریان، فریبا ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

غ

  • غفاری صدر، سید ایمان پذیرش فناوری اتاق‌ پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]

ق

  • قنبری، علی مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]

ک

  • کردنائیج، اسداله شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • کریمی، علی عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • کلاتی، سیده رویا شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • کوه‌فلاح، مریم برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

م

  • محمد حمود، جاسم تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • محمدی، مرتضی تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]

  • مرعشیان، سید حسین توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

ن

  • نظری، شهرام ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • نوبخت ساربان، فرزاد پذیرش فناوری اتاق‌ پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]

  • نوربخش، پریوش برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • نوربخش، مهوش برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • نوروزی سید حسینی، رسول ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • نوروزی سید حسینی، رسول تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 13-37]

و

  • وحدانی، محسن مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]

  • ویسیا، اسمعیل توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

ه

  • هدایت‌نیا، زهرا تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]

ی

  • یزدانی، حمیدرضا شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • یون، یونگ-جین شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]