دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1401)
دوره 1 (1400)
تعداد مقالات: 13
سخن سردبیر
سخن سردبیر
پژوهشی اصیل
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال
صفحه 13-31
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده
صفحه 33-46
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان
صفحه 47-58
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای
صفحه 59-73
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین
صفحه 75-94
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران
صفحه 95-113
پژوهشی
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی
صفحه 115-128
مطالعه موردی
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان
صفحه 129-148
پژوهشی
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی
صفحه 149-169
پژوهشی اصیل
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران
صفحه 171-189
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس
صفحه 191-212
پژوهشی
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی
صفحه 213-230