دوره 4 (1402)
دوره 3 (1401)
دوره 2 (1401)
دوره 1 (1400)
تعداد مقالات: 13
سخن سردبیر
سخن سردبیر
پژوهشی اصیل
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر
صفحه 13-30
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟
صفحه 31-44
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران
صفحه 45-59
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران
صفحه 61-78
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران
صفحه 79-98
پژوهشی
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران
صفحه 99-114
پژوهشی اصیل
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران
صفحه 115-126
پژوهشی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان)
صفحه 127-147
پژوهشی اصیل
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی
صفحه 149-158
مطالعه موردی
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی
صفحه 159-173
پژوهشی اصیل
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی
صفحه 175-186
مقاله مروری
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی
صفحه 187-199