نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آمیخته بازاریابی توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]

ا

  • اجتماعی استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 93-114]

  • ارتباطات شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • ارزش بازیکنان برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]

  • ارزش طول عمر مشتری پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 49-69]

  • ارزش ویژۀ برند توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]

  • استارتاپ امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]

  • استراتژی نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • استراتژی بازار امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]

  • استراتژی برند اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]

  • استراتژی دیجیتال توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]

  • اقتصاد توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]

  • اقتصادی بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]

  • اکوتوریسم تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • امنیت اینترنت شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

ب

  • بازار بازیکنان برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]

  • بازاریابی الکترونیکی طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]

  • بازاریابی مقاصد گردشگری بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]

  • بازی چانه‌زنی چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • باشگاه فوتبال چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • باشگاه فوتبال انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]

  • باشگاه‌های فوتبال برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]

  • باشگاه های ورزشی تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • باشگاه‌های ورزشی خصوصی نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]

  • باشگاه ورزشی پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 49-69]

  • باشگاه ورزشی حرفه‌ای رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]

  • بخش خصوصی انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]

  • برندسازی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • برندسازی توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]

  • برندسازی ورزشی اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]

  • برند ورزشی توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]

  • بهینه‌سازی چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • بوجه‌بندی تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]

پ

  • پذیرش تبلیغات تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • پوشاک ورزشی مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]

  • پیشبرد فروش توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]

  • پیش رانهای کلیدی پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 49-69]

ت

  • تبلیغات اینستاگرامی تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • تبلیغات؛ سرگرمی بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]

  • تجربه مشتری نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]

  • تعادل چانه‌زنی نش چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]

  • تعهد به برند اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]

  • تفریح تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • تمایز هویت توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]

  • توسعه استراتژیک مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]

  • توسعه پایدار توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • توسعه پایدار نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • توسعه ورزشی فعالیت‌های بدنی استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 93-114]

  • تولید ناخالص ملی نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • تیم ورزشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری ایران تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • جذابیت هویت توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]

  • جلب سرمایه تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]

  • جهانگردی تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • جوامع برند آنلاین مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]

ح

  • حامیان انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]

  • حق پخش تلویزیونی و رسانه‌ای تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]

خ

  • خرید توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]

د

  • درگیری مشتری رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]

  • دلفی شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

ر

  • رسانه شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • رسانه انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]

  • رویداد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • رویداد ورزشی بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]

  • رویکرد کلاسیک مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]

  • ریسک زمانی مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]

س

  • سازمان‌های ورزشی شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • سرمایه گذاری جمعی بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]

  • سفر تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • سمبل اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]

  • شرکت‌های تولیدی طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]

ص

  • صنعت ورزش رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]

ط

  • طرح کسب‌و‌کار امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]

ع

  • عصر دیجیتال طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]

  • عملکرد پایدار مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]

ق

  • قصد کارآفرینی آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]

  • قیمت گذاری برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]

ک

  • کارآفرینان ورزشی بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]

  • کارآفرینی در ورزش آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]

  • کسب‌و‌کار در ورزش توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • کسب‌و‌کار در ورزش آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]

  • کسب و کار ورزشی بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]

  • کووید-19 تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • کیفیت تجربه نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]

  • کیفیت خدمات بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]

  • کیفیت نتیجه خدمات نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]

گ

  • گردشگری ماجراجویانه تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • گردشگری ورزشی توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • گردشگری ورزشی بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]

ل

  • لیگ‌برتر انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]

م

  • مالی بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]

  • مالی تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]

  • مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • مدیریت ورزشی توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • مشتری توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]

  • مشتری مداری تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]

  • مهارت‌های کارآفرینی آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]

ن

  • نظریه داده بنیاد نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • نقل‌و‌انتقال بازیکنان برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]

  • نگرش به برند رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]

  • نگرش به برند اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]

  • نگرش به تبلیغات تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • نگرش مشتری رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]

  • نوآوری آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]

  • نوآوری ورزشی امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]

و

  • ورزش طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]

  • ورزش حرفه ای مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]

  • وفاداری نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]

ه

  • هم آفرینی ارزش برند مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]

  • هم‌هویتی توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]