آ
-
آمیخته بازاریابی
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]
ا
-
اجتماعی
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 93-114]
-
ارتباطات
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
ارزش بازیکنان
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]
-
ارزش طول عمر مشتری
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 49-69]
-
ارزش ویژۀ برند
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]
-
استارتاپ
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]
-
استراتژی
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
استراتژی بازار
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]
-
استراتژی برند
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]
-
استراتژی دیجیتال
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]
-
اقتصاد
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]
-
اقتصادی
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]
-
اکوتوریسم
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
امنیت اینترنت
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
ب
-
بازار بازیکنان
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]
-
بازاریابی الکترونیکی
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
بازاریابی مقاصد گردشگری
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]
-
بازی چانهزنی
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
باشگاه فوتبال
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
باشگاه فوتبال
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]
-
باشگاههای فوتبال
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]
-
باشگاه های ورزشی
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
باشگاههای ورزشی خصوصی
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]
-
باشگاه ورزشی
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 49-69]
-
باشگاه ورزشی حرفهای
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]
-
بخش خصوصی
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]
-
برندسازی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
برندسازی
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]
-
برندسازی ورزشی
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]
-
برند ورزشی
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]
-
بهینهسازی
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
بوجهبندی
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]
پ
-
پذیرش تبلیغات
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
پوشاک ورزشی
مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]
-
پیشبرد فروش
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]
-
پیش رانهای کلیدی
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 49-69]
ت
-
تبلیغات اینستاگرامی
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
تبلیغات؛ سرگرمی
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]
-
تجربه مشتری
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]
-
تعادل چانهزنی نش
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 13-26]
-
تعهد به برند
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]
-
تفریح
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
تمایز هویت
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]
-
توسعه استراتژیک
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]
-
توسعه پایدار
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
توسعه پایدار
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
توسعه ورزشی فعالیتهای بدنی
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 93-114]
-
تولید ناخالص ملی
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
تیم ورزشی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
ج
-
جاذبههای گردشگری ایران
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
جذابیت هویت
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]
-
جلب سرمایه
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]
-
جهانگردی
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
جوامع برند آنلاین
مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]
ح
-
حامیان
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]
-
حق پخش تلویزیونی و رسانهای
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]
خ
-
خرید
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]
د
-
درگیری مشتری
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]
-
دلفی
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
ر
-
رسانه
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
رسانه
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]
-
رویداد
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
رویداد ورزشی
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]
-
رویکرد کلاسیک
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]
-
ریسک زمانی
مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]
س
-
سازمانهای ورزشی
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
سرمایه گذاری جمعی
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]
-
سفر
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
سمبل
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]
ش
-
شبکههای اجتماعی
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
شرکتهای تولیدی
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
ص
-
صنعت ورزش
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]
ط
-
طرح کسبوکار
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]
ع
-
عصر دیجیتال
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
عملکرد پایدار
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]
ق
-
قصد کارآفرینی
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]
-
قیمت گذاری
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]
ک
-
کارآفرینان ورزشی
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]
-
کارآفرینی در ورزش
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]
-
کسبوکار در ورزش
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
کسبوکار در ورزش
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]
-
کسب و کار ورزشی
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]
-
کووید-19
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
کیفیت تجربه
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]
-
کیفیت خدمات
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]
-
کیفیت نتیجه خدمات
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]
گ
-
گردشگری ماجراجویانه
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
گردشگری ورزشی
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
گردشگری ورزشی
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 67-88]
ل
-
لیگبرتر
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 29-44]
م
-
مالی
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 45-65]
-
مالی
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]
-
مدیریت سیستمهای اطلاعاتی
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
مدیریت ورزشی
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
مشتری
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 103-120]
-
مشتری مداری
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 103-118]
-
مهارتهای کارآفرینی
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]
ن
-
نظریه داده بنیاد
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
نقلوانتقال بازیکنان
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 13-28]
-
نگرش به برند
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]
-
نگرش به برند
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 29-48]
-
نگرش به تبلیغات
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
نگرش مشتری
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 49-69]
-
نوآوری
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 89-102]
-
نوآوری ورزشی
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 115-133]
و
-
ورزش
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 85-102]
-
ورزش حرفه ای
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 71-92]
-
وفاداری
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 71-84]
ه
-
هم آفرینی ارزش برند
مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 27-47]
-
همهویتی
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 13-28]