نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آقائی شهری، ملیحه سادات بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

  • آقایی، نجف نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]

ا

  • احسانی، محمد نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • اصلی، رسول عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • امیری، مجتبی نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • امینی، مریم چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • اندام، رضا تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • اندام، رضا شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • ایزدی، بهزاد نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

ب

  • باقری، قدرت‌الله آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • باقری، هادی تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • بحرالعلوم، حسن تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • بحرالعلوم، حسن شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

پ

  • پورزرنگار، جلیل دیدگاه مدیران باشگاه‌های ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی‎ [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 103-114]

ت

  • ترابی، محسن رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

ج

  • جابری، اکبر نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

ح

  • حسن‌زاده، سید جلال عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • حسنی، علی اکبر شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • حقیقت، سمانه آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

خ

  • خاکساری، غلامرضا آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • خدادادی، محمدرسول عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • خدایاری، عباس توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • خسرومنش، رحیم الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • خوشبخت احمدی، الهام بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

د

  • داروغه عارفی، ناهید شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • دستگردی، مهدی الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

ر

  • راستگو، سمانه تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • رنجبر، نادر الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

ز

  • زارع آبندانسری، محمد عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • زرگر، طیبه شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

س

  • سایبانی، حمیدرضا ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • سرلاب، رقیه مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]

  • سرلاب، رقیه برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]

  • سرلاب، رقیه عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • سلیمی، مهدی الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • سلیمی، مهدی ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • سهرابی، زهرا آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]

  • سوادی، مهدی ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

ش

  • شاهقلی، احسان ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • شریفیان، اسماعیل نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

ص

  • صابری، علی آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • صفاری، مرجان توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 83-101]

ع

ف

  • فتحی، محمد رضا رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • فلاح ابراهیم بگلو، بابک نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]

ق

  • قاسمی‌زاده نوق، ملینا نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • قره خانی، حسن نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

ک

  • کریمی، مرتضی رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • کهن‌دل، مهدی توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • کوزه‌چیان، هاشم نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • کیانی، محمد سعید بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

م

  • محرم‌زاده، مهرداد آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]

  • محمد میرزا، محمد حسین ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • محمدی، جواد ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • محمودی، نازیلا مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]

  • مختاریان پورزواره، محسن توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • مرادی، عرفان چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • مظلومی سوینی، فرزانه تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذات‌پنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]

  • میرکاظمی، سیده عذرا تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

ن

  • نصیری، زیبا نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

  • نظری، رسول آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]

  • نظری، رسول ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • نظری، رسول شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

  • نظری، لیلا بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • نظریان مادوانی، عباس نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]

  • نوبخت، فرزاد عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • نوروزی سید حسینی، رسول نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • نوروزی سید حسینی، رسول چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

ی

  • یبلویی، بهاره شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]