آ
-
آقائی شهری، ملیحه سادات
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
آقایی، نجف
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]
ا
-
احسانی، محمد
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
اصلی، رسول
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
امیری، مجتبی
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
امینی، مریم
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
اندام، رضا
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
اندام، رضا
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
ایزدی، بهزاد
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
ب
-
باقری، قدرتالله
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
باقری، هادی
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
بحرالعلوم، حسن
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
بحرالعلوم، حسن
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
پ
-
پورزرنگار، جلیل
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 103-114]
ت
-
ترابی، محسن
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
ج
-
جابری، اکبر
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
ح
-
حسنزاده، سید جلال
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
حسنی، علی اکبر
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
حقیقت، سمانه
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
خ
-
خاکساری، غلامرضا
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
خدادادی، محمدرسول
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
خدایاری، عباس
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
خسرومنش، رحیم
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
خوشبخت احمدی، الهام
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
د
-
داروغه عارفی، ناهید
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
دستگردی، مهدی
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
ر
-
راستگو، سمانه
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
رنجبر، نادر
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
ز
-
زارع آبندانسری، محمد
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
زرگر، طیبه
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
س
-
سایبانی، حمیدرضا
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
سرلاب، رقیه
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]
-
سرلاب، رقیه
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]
-
سرلاب، رقیه
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
سلیمی، مهدی
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
سلیمی، مهدی
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
سهرابی، زهرا
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]
-
سوادی، مهدی
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
ش
-
شاهقلی، احسان
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
شریفیان، اسماعیل
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
ص
-
صابری، علی
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
صفاری، مرجان
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 83-101]
ع
-
عظیمزاده، سید مرتضی
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
علیپور نادینلوئی، زهرا
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]
ف
-
فتحی، محمد رضا
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
فلاح ابراهیم بگلو، بابک
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]
ق
-
قاسمیزاده نوق، ملینا
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
قره خانی، حسن
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
ک
-
کریمی، مرتضی
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
کهندل، مهدی
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
کوزهچیان، هاشم
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
کیانی، محمد سعید
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
م
-
محرمزاده، مهرداد
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]
-
محمد میرزا، محمد حسین
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
محمدی، جواد
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
محمودی، نازیلا
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]
-
مختاریان پورزواره، محسن
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
مرادی، عرفان
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
مظلومی سوینی، فرزانه
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی
همذاتپنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
ن
-
نصیری، زیبا
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
-
نظری، رسول
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]
-
نظری، رسول
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
نظری، رسول
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
-
نظری، لیلا
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
نظریان مادوانی، عباس
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]
-
نوبخت، فرزاد
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
ی
-
یبلویی، بهاره
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]