آ
-
آگاهی از برند
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
آمیخته بازاریابی
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]
-
آیندهپژوهی
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
آینده پژوهی
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
-
آیندهنگاری
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]
ا
-
اخلاق
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]
-
ارتباطات
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
ارزشگذاری مشروط
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]
-
ارزش ویژه برند
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
استانداردسازی ابزار
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
استراتژیهای ساخت
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
استقبال گردشگران
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
اقتصاد ورزش
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]
-
انتشار ویروسی
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
ب
-
بازاریابی اینفلوئنسری
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
بازاریابی دهان به دهان
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
بازاریابی دیجیتالی
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
بازاریابی رابطهمند
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
بازاریابی ورزشی
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]
-
بازاریابی ورزشی
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]
-
بازاریابی ورزشی
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
-
باشگاه
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]
-
باشگاه
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]
-
باشگاه ورزشی
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]
-
بحران کرونا
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
برندسازی
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
برندسازی
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی
همذاتپنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]
-
برند مقصد
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
برندهای ورزشی
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی
همذاتپنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]
-
بنگاههای خرد و متوسط
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
بهرهوری
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
پ
-
پویایی بازار
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
ت
-
تبعیض
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
تحلیل عاملی تاییدی
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
تحلیل مضمون
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
ترجیحات مصرفکننده
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
تصمیمگیری
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
تکنیک دیمتل
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
تکواندو
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]
-
تمایل به پرداخت
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]
-
توسعه اقتصادی
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
توسعه پایدار
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]
-
توسعۀ پایدار
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
تیمهای فوتبال
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی
همذاتپنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]
ج
-
جامعه ایران
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]
-
جذب سرمایه
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
-
جهانگردی
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
جهانگردی
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
جهانی شدن
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
ح
-
حقوق قانونی
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]
-
حمایت دولتی
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
خ
-
خطرپذیری
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
د
-
دلفی فازی
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
ر
-
راهبردی
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]
-
رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]
-
رفتار مشتری محور
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
-
روش کیفی
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]
-
رویکرد تماشاچیان
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
رویکرد جنسیتی
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]
ز
-
زنان
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
س
-
سازمانهای ورزشی
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]
-
سازمانهای ورزشی
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
سپاهان
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]
-
سرمایه
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
سفر
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
سناریونگاری
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
ص
-
صحهگذاری
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
صنعت فوتبال
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]
-
صنعت ورزش
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]
-
صنعت ورزش
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
صنعت ورزش
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
ظ
-
ظرفیت روانشناختی
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
ع
-
عوامل اجتماعی
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
عوامل تبدیل
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]
ف
-
فرصت نوآوری
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
فرصتهای شغلی
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]
-
فرهنگ
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]
-
فضای کسبوکار
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
فناوری دیجیتال
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
ق
-
قابلیت انسانی
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]
-
قیمت
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
ک
-
کارآفرینی
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
کالاهای ورزشی میزان خرید
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
کپی رایت
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]
-
کسبوکار
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]
-
کسبوکار
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
کسبوکار ورزشی
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]
-
کیفیت
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
کیفیت
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
گ
-
گردشگری
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
گردشگری کوهستان
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
گردشگری ورزشی
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
گردشگری ورزشی
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
ل
-
لاجیت پروبیت
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]
م
-
مالکیت معنوی
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]
-
مد
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
مدل ساختاری تفسیری
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
مدیران ورزشی
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]
-
مدیریت استعدادها
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
مدیریت ورزشی
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
مزیت رقابتی
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
مسابقات ورزشی
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
مسافرت
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
مشارکت و تعامل
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
ملموس
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
منابع انسانی
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
ن
-
ناملموس
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
نظریه تبادل اجتماعی
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
و
-
ورزش حرفهای
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]
-
ورزش نخبگی
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
وفاداری
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
وفاداری به برند
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
ویروس کرونا
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
ه
-
همآفرینی
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
هواداران ورزش
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی
همذاتپنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]
-
هوش تجاری
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]