نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آگاهی از برند عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • آمیخته بازاریابی مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]

  • آینده‌پژوهی آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • آینده پژوهی شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

  • آینده‌نگاری آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]

ا

  • اخلاق نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]

  • ارتباطات نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • ارزش‌گذاری مشروط برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]

  • ارزش ویژه برند بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • استانداردسازی ابزار ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • استراتژی‌های ساخت رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • استقبال گردشگران الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • اقتصاد ورزش نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]

  • انتشار ویروسی الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

ب

  • بازاریابی اینفلوئنسری الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • بازاریابی دهان به دهان بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • بازاریابی دیجیتالی الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • بازاریابی رابطه‌مند نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • بازاریابی ورزشی مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]

  • بازاریابی ورزشی دیدگاه مدیران باشگاه‌های ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی‎ [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]

  • بازاریابی ورزشی شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

  • باشگاه آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]

  • باشگاه دیدگاه مدیران باشگاه‌های ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی‎ [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]

  • باشگاه ورزشی مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]

  • بحران کرونا بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • برندسازی عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • برندسازی تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذات‌پنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]

  • برند مقصد الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • برندهای ورزشی تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذات‌پنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]

  • بنگاه‌های خرد و متوسط رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • بهره‌وری شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

پ

  • پویایی بازار شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

ت

  • تبعیض توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]

  • تحلیل عاملی اکتشافی ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • تحلیل عاملی تاییدی ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • تحلیل مضمون تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • ترجیحات مصرف‌کننده عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • تصمیم‌گیری رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • تکنیک دیمتل تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • تکواندو دیدگاه مدیران باشگاه‌های ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی‎ [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]

  • تمایل به پرداخت برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]

  • توسعه اقتصادی رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • توسعه پایدار نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

  • توسعۀ پایدار توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • تیم‌های فوتبال تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذات‌پنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]

ج

  • جامعه ایران توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]

  • جذب سرمایه شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

  • جهانگردی توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • جهانگردی آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • جهانی شدن ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

ح

  • حقوق قانونی نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]

  • حمایت دولتی شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

خ

  • خطرپذیری رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

د

  • دلفی فازی چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

ر

  • راهبردی آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]

  • رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]

  • رفتار مشتری محور نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

  • روش کیفی نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

  • رویکرد تماشاچیان ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • رویکرد جنسیتی توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]

ز

  • زنان نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

س

  • سازمان‌‌های ورزشی توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]

  • سازمان‌های ورزشی ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • سپاهان آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]

  • سرمایه شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • سفر آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • سناریونگاری آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

ص

  • صحه‌گذاری بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • صنعت فوتبال مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]

  • صنعت ورزش مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 13-25]

  • صنعت ورزش بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • صنعت ورزش چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

ظ

  • ظرفیت روانشناختی نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

ع

  • عوامل اجتماعی عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • عوامل تبدیل نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

ف

  • فرصت نوآوری بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • فرصت‌های شغلی توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]

  • فرهنگ توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 83-101]

  • فضای کسب‌وکار شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • فناوری دیجیتال ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

ق

  • قابلیت انسانی نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

  • قیمت عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

ک

  • کارآفرینی بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • کالاهای ورزشی میزان خرید عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • کپی رایت نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]

  • کسب‌وکار بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 41-56]

  • کسب‌وکار چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • کسب‌وکار ورزشی نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-82]

  • کیفیت نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • کیفیت عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

گ

  • گردشگری آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • گردشگری کوهستان توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • گردشگری ورزشی تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • گردشگری ورزشی توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

ل

  • لاجیت پروبیت برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]

م

  • مالکیت معنوی نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 57-70]

  • مد عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • مدل ساختاری تفسیری چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • مدیران ورزشی دیدگاه مدیران باشگاه‌های ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی‎ [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 103-114]

  • مدیریت استعدادها ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • مدیریت ورزشی بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • مزیت رقابتی بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • مسابقات ورزشی ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • مسافرت توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • مشارکت و تعامل تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • ملموس عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • منابع انسانی ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

ن

  • ناملموس عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • نظریه تبادل اجتماعی نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

و

  • ورزش حرفه‌ای آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 27-40]

  • ورزش نخبگی چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • وفاداری نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • وفاداری به برند عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • ویروس کرونا ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

ه

  • هم‌آفرینی تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • هواداران ورزش تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذات‌پنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]

  • هوش تجاری ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]