نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آقائی شهری، ملیحه سادات روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]

ا

  • اتقیا، ناهید نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]

  • اتقیا، ناهید شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

  • احمدی بنابی، سعید حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • اسکندری، ستاره مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

  • الهی، علیرضا تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]

  • امیری، مجتبی طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]

ب

  • براتی، هادی طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]

  • بنسبردی، علی رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • بهرامی، شهاب رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • بهرامی، شهاب بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

پ

  • پوینده‌کیا، مهری چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]

  • پوینده‌کیا، مهری همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • پیمان فر، محمد حسن عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

ج

  • جوانی، وجیهه حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

ح

  • حاجی حیدری، وحید الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • حسینی، سیده سمیه ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

خ

  • خبیری، محمد راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • خنیفر، حسین شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

د

  • درویش، فاطمه تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • دهقان، سید امین عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

ر

  • ربانی نیک، زهرا رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • رضایی پندری، عباس ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • رفیعی بلداجی، سیما چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]

  • رهبر، مریم طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]

  • روشن ضمیر، مرضیه مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

س

  • ساعتچیان، وحید مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]

  • سجادی، سید نصرالله مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

  • سرلاب، رقیه تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

ش

  • شهبازپور، لیلا رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • شهبازپور، لیلا بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • شوشی نسب، پروین رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

ص

  • صدیقی، امیر مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

ط

  • طالب‌پور، مهدی مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]

ع

  • عزیزی، بهادر مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]

  • عسکریان، فریبا تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]

  • عسکریان، فریبا طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]

  • عظیم‌زاده، سید مرتضی روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

غ

  • غفاری، مریم همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • غلامپور، سجاد تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]

ف

  • فخری، فرناز طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]

  • فرصتی جویباری، راحله تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • فرهمند ممتاز، سیما شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • فرید فتحی، مریم تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • فسنقری، جواد رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • فلاح کاظمی، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

ک

  • کیانی، محمد سعید رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • کیانی، محمد سعید بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

گ

  • گنج‌خانلو، آرزو راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

م

  • مختاری دینانی، مریم ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • مختاری دینانی، مریم تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • مرادی دولیسکانی، نسرین نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]

  • مصباحی، محمد تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • معماری، ژاله چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]

  • معماری، ژاله راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • مندلی‌زاده، زینب طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]

  • منظمی، امیرحسین طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]

ن

  • نظری، رسول تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-158]

  • نظری، رسول الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • نظری، لیلا رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • نظری، لیلا بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • نظریان مادوانی، عباس طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]

  • نوروزی، حسین تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • نوروزی سید حسینی، رسول تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]