آ
-
آقائی شهری، ملیحه سادات
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]
ا
-
اتقیا، ناهید
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]
-
اتقیا، ناهید
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
-
احمدی بنابی، سعید
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
اسکندری، ستاره
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
الهی، علیرضا
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]
-
امیری، مجتبی
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
ب
-
براتی، هادی
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]
-
بنسبردی، علی
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
بهرامی، شهاب
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
بهرامی، شهاب
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
پ
-
پویندهکیا، مهری
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]
-
پویندهکیا، مهری
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
پیمان فر، محمد حسن
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
ج
-
جوانی، وجیهه
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
ح
-
حاجی حیدری، وحید
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
حسینی، سیده سمیه
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
خ
-
خبیری، محمد
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
خنیفر، حسین
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
د
-
درویش، فاطمه
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
دهقان، سید امین
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
ر
-
ربانی نیک، زهرا
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
رضایی پندری، عباس
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
-
رفیعی بلداجی، سیما
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]
-
رهبر، مریم
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]
-
روشن ضمیر، مرضیه
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
س
-
ساعتچیان، وحید
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]
-
سجادی، سید نصرالله
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
سرلاب، رقیه
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
ش
-
شهبازپور، لیلا
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
شهبازپور، لیلا
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
شوشی نسب، پروین
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
ص
-
صدیقی، امیر
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
ط
-
طالبپور، مهدی
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]
ع
-
عزیزی، بهادر
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]
-
عسکریان، فریبا
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]
-
عسکریان، فریبا
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]
-
عظیمزاده، سید مرتضی
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
غ
-
غفاری، مریم
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
غلامپور، سجاد
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]
ف
-
فخری، فرناز
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]
-
فرصتی جویباری، راحله
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
فرهمند ممتاز، سیما
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
فرید فتحی، مریم
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
فسنقری، جواد
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
فلاح کاظمی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
ک
-
کیانی، محمد سعید
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
کیانی، محمد سعید
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
گ
-
گنجخانلو، آرزو
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
م
-
مختاری دینانی، مریم
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
-
مختاری دینانی، مریم
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
مرادی دولیسکانی، نسرین
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]
-
مصباحی، محمد
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
معماری، ژاله
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]
-
معماری، ژاله
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
مندلیزاده، زینب
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
منظمی، امیرحسین
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]
ن
-
نظری، رسول
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-158]
-
نظری، رسول
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
نظری، لیلا
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
نظری، لیلا
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
نظریان مادوانی، عباس
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]
-
نوروزی، حسین
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]