نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آدیداس مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]

ا

  • اجتماعی- اقتصادی مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]

  • ارزش سهام حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • ارزش ویژه برند بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • استادیوم‌های ورزشی طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]

  • استراتژی تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]

  • استراتژی الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • استراتژی بلواوشن مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]

  • استعداد پروری همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • استعدادیابی همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • اصفهان تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]

  • اقتصاد مقاومتی الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • اقتصاد ورزش مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]

  • البسۀ ورزشی مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]

  • اماکن ورزشی طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]

  • اماکن ورزشی رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]

  • اماکن ورزشی بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • اماکن ورزشی شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

ب

  • بازار بورس حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • بازاریابی نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]

  • بازاریابی تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • بازاریابی تجربی بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • بازاریابی حسی رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • بازاریابی ورزشی بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • باشگاه فوتبال طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]

  • باشگاه‌های فوتبال چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]

  • بخش‌بندی بازار مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]

  • برند مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]

  • برند حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • بوم‌شناسی تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]

ت

  • تاثیرات میزبانی تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 13-30]

  • تبلیغات طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]

  • تبلیغات تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • تجارت در ورزش روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-126]

  • تحلیل تکنیکال حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • تهدیدها راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • توسعه شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • توسعه صنعت ورزش راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • توسعه ورزش طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-78]

ج

  • جاذبه‌های ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

  • جهانگردی ورزشی تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]

ح

  • حامی مالی حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

خ

  • خودباوری کارآفرینانه عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

  • خوشنامی بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

ر

  • رضامندی مشتریان رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]

  • رضایت رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • رویدادهای ورزشی مگا تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 13-30]

  • رویکرد استراتژیک تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]

ز

  • زنجیره ارزش تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • زیرساخت‌های اساسی تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

س

  • سیاست‌های کلان الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

ش

  • شخصی سازی شده تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • شواهد فیزیکی رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]

ص

  • صنعت ورزش تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

ظ

  • ظرفیت نوآوری طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]

ع

  • عوامل رفتاری ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]

  • عوامل ساختاری ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]

  • عوامل محیطی ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]

ف

  • فدراسیون فوتبال آلمان همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • فرآیندها طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-78]

  • فراترکیب همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • فرانشیز چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]

  • فرصت‌ها راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • فروشگاه آنلاین آنیک تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • فعالیت‌های اجرایی تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • فعالیت‌های پشتیبانی تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • فوتبال طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]

ق

  • قصد خرید تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • قصد کارآفرینی عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

ک

  • کارآفرینی ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]

  • کارآفرینی ورزشی ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]

  • کارآفرینی ورزشی تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • کارشناسان ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

  • کسب‌و‌کار چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]

  • کمپین‌های تبلیغاتی تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • کنترل رفتاری عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

  • کووید-19 مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]

  • کیفیت خدمات رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]

گ

  • گردشگران ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

  • گردشگری ورزشی شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

ل

  • لیگ فوتبال آلمان همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

م

  • محبوبیت برند مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]

  • محتوای مرتبط تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • محیط بازار روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-126]

  • محیط گردشگری نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]

  • مدارس فوتبال چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]

  • مدل‌سازی AHP & ANP چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]

  • مدل معادلات ساختاری روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-126]

  • مدل مفهومی طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]

  • مدیریت اسلامی شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • مدیریت رویداد تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 13-30]

  • مدیریت ورزشی الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • مدیریت ورزشی شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • مزیت رقابتی طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]

  • مقصد گردشگری نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]

ن

  • نظریه داده بنیاد طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-78]

  • نقاط ضعف راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • نقاط قوت راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • نگاشتی شناختی فازی تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • نگرش رفتار عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

  • نهادینه‌سازی الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

و

  • ورزش نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]

  • ورزش شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • ورزش‌های لوکس رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • وفاداری رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

ه

  • هنجارهای ذهنی عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

  • هواداران طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]