آ
-
آدیداس
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]
ا
-
اجتماعی- اقتصادی
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]
-
ارزش سهام
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
استادیومهای ورزشی
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]
-
استراتژی
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]
-
استراتژی
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
استراتژی بلواوشن
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]
-
استعداد پروری
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
استعدادیابی
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
اصفهان
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]
-
اقتصاد مقاومتی
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
اقتصاد ورزش
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]
-
البسۀ ورزشی
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]
-
اماکن ورزشی
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]
-
اماکن ورزشی
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]
-
اماکن ورزشی
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
اماکن ورزشی
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
ب
-
بازار بورس
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
بازاریابی
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]
-
بازاریابی
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
بازاریابی تجربی
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
بازاریابی حسی
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
بازاریابی ورزشی
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
باشگاه فوتبال
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]
-
باشگاههای فوتبال
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]
-
بخشبندی بازار
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]
-
برند
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]
-
برند
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
بومشناسی
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]
ت
-
تاثیرات میزبانی
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 13-30]
-
تبلیغات
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]
-
تبلیغات
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
تجارت در ورزش
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-126]
-
تحلیل تکنیکال
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
تهدیدها
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
توسعه
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
توسعه صنعت ورزش
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
توسعه ورزش
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-78]
ج
-
جاذبههای ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
-
جهانگردی ورزشی
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]
ح
-
حامی مالی
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
خ
-
خودباوری کارآفرینانه
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
خوشنامی
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
ر
-
رضامندی مشتریان
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]
-
رضایت
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
رویدادهای ورزشی مگا
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 13-30]
-
رویکرد استراتژیک
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 149-158]
ز
-
زنجیره ارزش
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
زیرساختهای اساسی
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
س
-
سیاستهای کلان
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
ش
-
شخصی سازی شده
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
شواهد فیزیکی
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]
ص
-
صنعت ورزش
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
ظ
-
ظرفیت نوآوری
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]
ع
-
عوامل رفتاری
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]
-
عوامل ساختاری
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]
-
عوامل محیطی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]
ف
-
فدراسیون فوتبال آلمان
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
فرآیندها
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-78]
-
فراترکیب
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
فرانشیز
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]
-
فرصتها
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
فروشگاه آنلاین آنیک
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
فعالیتهای اجرایی
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
فعالیتهای پشتیبانی
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
فوتبال
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]
ق
-
قصد خرید
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
قصد کارآفرینی
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
ک
-
کارآفرینی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]
-
کارآفرینی ورزشی
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 127-147]
-
کارآفرینی ورزشی
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
کارشناسان ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
-
کسبوکار
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]
-
کمپینهای تبلیغاتی
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
کنترل رفتاری
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
کووید-19
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 187-199]
-
کیفیت خدمات
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 175-186]
گ
-
گردشگران ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
-
گردشگری ورزشی
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
ل
-
لیگ فوتبال آلمان
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
م
-
محبوبیت برند
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 159-173]
-
محتوای مرتبط
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
محیط بازار
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-126]
-
محیط گردشگری
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]
-
مدارس فوتبال
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]
-
مدلسازی AHP & ANP
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 31-44]
-
مدل معادلات ساختاری
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 115-126]
-
مدل مفهومی
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]
-
مدیریت اسلامی
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
مدیریت رویداد
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 13-30]
-
مدیریت ورزشی
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
مدیریت ورزشی
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
مزیت رقابتی
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 99-114]
-
مقصد گردشگری
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]
ن
-
نظریه داده بنیاد
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 61-78]
-
نقاط ضعف
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
نقاط قوت
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
نگاشتی شناختی فازی
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
نگرش رفتار
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
نهادینهسازی
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
و
-
ورزش
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 45-59]
-
ورزش
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
ورزشهای لوکس
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
وفاداری
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
ه
-
هنجارهای ذهنی
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
هواداران
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1400، صفحه 79-98]