نشریه کسب و کار در ورزش

آ

  • آزادفدا، شیوا عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

  • آزادی، اعظم نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • آقائی شهری، ملیحه سادات روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]

  • آقائی شهری، ملیحه سادات بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

  • آقاجانی، فرشته تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

  • آقایی، نجف نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]

ا

  • اتقیا، ناهید نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]

  • اتقیا، ناهید شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

  • احسانی، محمد نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • احمدی بنابی، سعید حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • اسداللهی، احسان شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • اسکندری، ستاره مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

  • اسماعیلی، محسن طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • اسماعیلی، مریم چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

  • اشکانی، محمود ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • اصلی، رسول عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • افروزه، محمدصادق اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]

  • اکبرزاده، بهزاد ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • اکبری، پیمان عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • اکبریان، مهدی آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]

  • اله ویسی، آرمان نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]

  • الهی، علیرضا تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]

  • امامی، اسما بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

  • امیری، مجتبی طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]

  • امیری، مجتبی نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • امینی، مریم چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • امینی، مریم توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

  • اندام، رضا تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • اندام، رضا شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • اندام، رضا وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • اندام، رضا تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

  • ایزدی، بهزاد نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

  • ایزدی، بهزاد نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]

  • ایمانزاده، مسعود بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

ب

  • باقرپور، طاهره بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]

  • باقری، قدرت‌الله آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • باقری، قدرت‌اله شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • باقری، هادی تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • بحرالعلوم، حسن تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • بحرالعلوم، حسن شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • بحرالعلوم، حسن تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

  • براتی، هادی طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]

  • بنسبردی، علی رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • بهرامی، شهاب رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • بهرامی، شهاب بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

پ

  • پورحسین، مهدی تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

  • پورذبیح سرحمامی، خدیجه تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

  • پورزرنگار، جلیل دیدگاه مدیران باشگاه‌های ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی‎ [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 103-114]

  • پوینده‌کیا، مهری چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]

  • پوینده‌کیا، مهری همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • پیمان فر، محمد حسن عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

  • پیمان فر، محمدحسن آیا داشتن پیشینه مهم است؟ تجزیه و تحلیل ویژگی‌های جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]

ت

  • ترابی، محسن رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

ث

  • ثابت راسخ، مجید شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

ج

  • جابری، اکبر نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • جابری، اکبر توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاه‌های فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و هم‌هویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 13-28]

  • جاوید، مجید بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

  • جبار عبدالمیلاجی، یاسر نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]

  • جعفری، سیروس تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]

  • جعفری، مژگان چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

  • جوانی، وجیهه حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]

  • جوانی، وجیهه تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]

  • جوانی، وجیهه نقش محتوای جذاب در رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]

چ

  • چیتی، نسیم وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

ح

  • حاجی حیدری، وحید الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • حسن‌زاده، سید جلال عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • حسنی، علی اکبر شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • حسین علیانی، مهدیه بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]

  • حسینی، رشاد پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

  • حسینی، سیده سمیه ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • حقیقت، سمانه آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • حمیدی، مهرزاد تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

خ

  • خاکساری، غلامرضا آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • خبیری، محمد راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • خدادادی، محمدرسول عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • خدادادی، محمدرسول ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • خدادادی، محمدرسول تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • خدامرادپور، مژگان پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

  • خداوردی‌زاده، محمد ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • خدایاری، عباس توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • خسرومنش، رحیم الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • خسرومنش، رحیم تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • خطیبی، امین توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

  • خلیل خمیس، ماجد تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • خنیفر، حسین شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • خنیفر، حسین تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • خوشبخت احمدی، الهام بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

د

  • داروغه عارفی، ناهید شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]

  • داروغه عارفی، ناهید نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • درودیان، علی‌اصغر عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

  • درویش، فاطمه تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • دستگردی، مهدی الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • دهقان، سید امین عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]

ر

  • راستگو، سمانه تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

  • ربانی نیک، زهرا رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • رجایی‌زاده، زهرا عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

  • رجب‌پور، ابراهیم استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • رجبی، مجتبی وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]

  • رجبی، مجتبی تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

  • رجبی اصلی، ماهرخ پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

  • رحمتی، سودابه اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]

  • رحیمی، قاسم نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • رحیمی سرشبادرانی، قاسم شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • رضایی پندری، عباس ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • رفیعی بلداجی، سیما چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]

  • رنجبر، نادر الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • رنجبر، نادر تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • رهبر، مریم طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]

  • روشن ضمیر، مرضیه مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

ز

  • زارع، فاطمه نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • زارع آبندانسری، محمد عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • زارع آبندانسری، محمد انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]

  • زرگر، طیبه شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

س

  • ساعتچیان، وحید مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]

  • سایبانی، حمیدرضا ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • سبحانی، سید محمد استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • سجادی، سید نصرالله مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

  • سرلاب، رقیه تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • سرلاب، رقیه مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]

  • سرلاب، رقیه برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]

  • سرلاب، رقیه عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]

  • سرلاب، رقیه نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

  • سلطان‌حسینی، محمد مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]

  • سلطانی، زهرا تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

  • سلیمی، مهدی الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]

  • سلیمی، مهدی ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • سلیمی، مهدی شاخص‌های موفقیت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آینده‌پژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]

  • سلیمی، مهدی برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]

  • سهرابی، زهرا آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]

  • سهرابی، زهرا مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

  • سوادی، مهدی ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • سیدلر، مریم نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرف‌کنندگان کالاهای ورزشی با میانجی‌گری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]

ش

  • شاهقلی، احسان ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • شریفیان، اسماعیل نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • شهبازپور، لیلا رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • شهبازپور، لیلا بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • شهبازپور، لیلا توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]

  • شهبازی، معصومه عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]

  • شوشی نسب، پروین رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • شیخعلی‌زاده، محبوب تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]

ص

  • صابری، علی آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]

  • صابری، علی استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • صابری، علی شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • صدیقی، امیر مطالعه نقش کرونا در کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]

  • صفاری، مرجان توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 83-101]

  • صفری جعفرلو، حمیدرضا اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]

ط

  • طالب‌پور، مهدی مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]

  • طیبی، محسن برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]

ع

  • عبدالله‌نژاد، فائزه تحلیل کتاب‌سنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]

  • عبدالمالکی، حسین برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • عبدوی، فاطمه تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • عروف‌زاد، شهرام توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • عزیزی، بهادر مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]

  • عزیزیان کهن، نسرین مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

  • عزیزیان کهن، نسرین انگیزه شرکت‌های خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگ‌برتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]

  • عسکریان، فریبا تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]

  • عسکریان، فریبا طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]

  • عسکریان، فریبا ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]

  • عسگری، محمد هادی مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-47]

  • عظیم‌زاده، سید مرتضی روابط میان زیرساخت‌ها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]

  • عظیم‌زاده، سید مرتضی بررسی فرصت‌های کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]

  • عقیلی، امیرعلی توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • علی آبادی، سمیرا طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • علیپور نادینلوئی، زهرا مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • علیدوست قهفرخی، ابراهیم تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]

غ

  • غفاری، مریم همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]

  • غفاری صدر، سید ایمان پذیرش فناوری اتاق‌ پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]

  • غلامپور، سجاد تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]

ف

  • فاطمی، عادل طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • فتحی، محمد رضا رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • فتحی، محمد رضا استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • فخری، فرناز طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]

  • فرصتی جویباری، راحله تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • فرهمند ممتاز، سیما شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]

  • فرید فتحی، مریم تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]

  • فسنقری، جواد رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاه‌های ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]

  • فلاح ابراهیم بگلو، بابک نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]

  • فلاح کاظمی، مریم شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]

ق

  • قاسمی‌زاده نوق، ملینا نقش نسبی مؤلفه‌های بازاریابی رابطه‌مند در جذب بانوان به آکادمی‌های فوتبال (مطالعه موردی: آکادمی‌های فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]

  • قره خانی، حسن نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

  • قنبری، علی مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]

ک

  • کارگران، ساناز استراتژی‌های توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]

  • کاویانی، الهه امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]

  • کردنائیج، اسداله شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • کریمی، علی عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]

  • کریمی، مرتضی رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژی‌های تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطه‌ای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]

  • کلاتی، سیده رویا شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • کهن‌دل، مهدی توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • کوزه‌چیان، هاشم نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • کوه‌فلاح، مریم برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • کیانی، محمد سعید رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • کیانی، محمد سعید بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • کیانی، محمد سعید بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • کیانی، محمد سعید توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]

گ

  • گنج‌خانلو، آرزو راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

ل

  • لباف، امیرحسین برآورد قیمت بازیکنان حرفه‌ای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکه‌های عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]

  • لقمانی، محسن رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]

م

  • محرم‌زاده، مهرداد آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]

  • محرم‌زاده، مهرداد مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

  • محرم‌زاده، مهرداد بازشناسی عوامل موثر بر شکل‌گیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]

  • محمد حمود، جاسم تحلیل الگوی فرهنگ حرفه‌ای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانه‌ای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]

  • محمد رضایی، زیبا طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • محمد میرزا، محمد حسین ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]

  • محمدی، جواد ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • محمدی، مرتضی تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]

  • محمدیان مقدم، مهدی تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]

  • محمدی ترکمانی، احسان تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]

  • محمودی، نازیلا مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]

  • مختاریان پورزواره، محسن توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]

  • مختاری دینانی، مریم ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]

  • مختاری دینانی، مریم تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • مرادی، عرفان چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • مرادی دولیسکانی، نسرین نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]

  • مرعشیان، سید حسین توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

  • مشکل‌گشا، الهام رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]

  • مصباحی، محمد تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • مظلومی سوینی، فرزانه تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی همذات‌پنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]

  • معرفتی، اکبر شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • معماری، ژاله چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس می‌تواند رویکردی درآمدزا در باشگاه‌های فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]

  • معماری، ژاله راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]

  • معماری، ژاله چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال می‌تواند کسب‌و‌کاری موفق‌ترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]

  • مندعلی‌زاده، زینب امکان‌سنجی راه‌اندازی استارتاپ‌های ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]

  • مندلی‌زاده، زینب طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]

  • منصوری، حسین نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاه‌های ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]

  • منظمی، امیرحسین طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]

  • موسوی، سید محمد مهدی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]

  • میرکاظمی، سیده عذرا تحلیل فرآیند هم‌آفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]

ن

  • نصیری، زیبا نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]

  • نظری، رسول تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-158]

  • نظری، رسول الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفه‌ای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]

  • نظری، رسول آینده پژوهی باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]

  • نظری، رسول ارائه مدل مدیریت استعداد سازمان‌های ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]

  • نظری، رسول شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

  • نظری، رسول توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]

  • نظری، رسول نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]

  • نظری، رسول تامین مالی پایدار در باشگاه‌های خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]

  • نظری، رسول رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاه‌های ورزشی حرفه‌ای: توسعه مدل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]

  • نظری، شهرام ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • نظری، لیلا رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]

  • نظری، لیلا بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]

  • نظری، لیلا بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرف‌کنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]

  • نظری، لیلا توسعه استراتژی‌های فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]

  • نظریان مادوانی، عباس طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیوم‌های فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]

  • نظریان مادوانی، عباس نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]

  • نعمتی، نعمت الله بهینه‌‌سازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]

  • نقی‌زاده باقی، عباس مدل توسعه کسب‌و‌کار ورزش حرفه‌ای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]

  • نوبخت، فرزاد عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]

  • نوبخت ساربان، فرزاد پذیرش فناوری اتاق‌ پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]

  • نوربخش، پریوش برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • نوربخش، مهوش برندسازی ورزشی در عصر جهانی‌شدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]

  • نوروزی، حسین تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]

  • نوروزی سید حسینی، رسول تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاه‌های تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]

  • نوروزی سید حسینی، رسول نقش توسعه قابلیت‌های انسانی در توسعه پایدار کسب‌وکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]

  • نوروزی سید حسینی، رسول چگونه ورزش نخبگی در ایران می‌تواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]

  • نوروزی سید حسینی، رسول ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]

  • نوروزی سید حسینی، رسول تب ورزش‌های الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرف‌کنندگان و پویایی‌های فرهنگی در مصرف ورزش‌های الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 13-37]

و

  • وحدانی، محسن مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]

  • ویسی، کوروش طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی – مورد مطالعه شرکت‌های تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]

  • ویسیا، اسمعیل توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاه‌های ورزش‌های مخاطره‌آمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]

ه

  • هدایت‌نیا، زهرا تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانه‌های اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیل‌کننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]

ی

  • یبلویی، بهاره شناسایی پیشران‎‌‌های مؤثر بر بهره‌وری باشگاه‎‌های حرفه‌‎ای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]

  • یزدانی، حمیدرضا شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]

  • یکتایار، مظفر پیشران‌های کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]

  • یون، یونگ-جین شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]