آ
-
آزادفدا، شیوا
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
-
آزادی، اعظم
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
آقائی شهری، ملیحه سادات
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]
-
آقائی شهری، ملیحه سادات
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
آقاجانی، فرشته
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
-
آقایی، نجف
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]
ا
-
اتقیا، ناهید
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]
-
اتقیا، ناهید
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
-
احسانی، محمد
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
احمدی بنابی، سعید
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
اسداللهی، احسان
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
اسکندری، ستاره
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
اسماعیلی، محسن
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
اسماعیلی، مریم
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
اشکانی، محمود
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
اصلی، رسول
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
افروزه، محمدصادق
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]
-
اکبرزاده، بهزاد
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
اکبری، پیمان
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
اکبریان، مهدی
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]
-
اله ویسی، آرمان
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]
-
الهی، علیرضا
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]
-
امامی، اسما
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
-
امیری، مجتبی
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
امیری، مجتبی
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
امینی، مریم
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
امینی، مریم
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
-
اندام، رضا
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
اندام، رضا
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
اندام، رضا
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
اندام، رضا
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
-
ایزدی، بهزاد
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
-
ایزدی، بهزاد
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]
-
ایمانزاده، مسعود
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
ب
-
باقرپور، طاهره
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]
-
باقری، قدرتالله
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
باقری، قدرتاله
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
باقری، هادی
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
بحرالعلوم، حسن
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
بحرالعلوم، حسن
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
بحرالعلوم، حسن
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
-
براتی، هادی
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]
-
بنسبردی، علی
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
بهرامی، شهاب
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
بهرامی، شهاب
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
پ
-
پورحسین، مهدی
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
-
پورذبیح سرحمامی، خدیجه
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
-
پورزرنگار، جلیل
دیدگاه مدیران باشگاههای ورزشی تکواندو درباره بازاریابی ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 103-114]
-
پویندهکیا، مهری
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]
-
پویندهکیا، مهری
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
پیمان فر، محمد حسن
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
پیمان فر، محمدحسن
آیا داشتن پیشینه مهم است؟
تجزیه و تحلیل ویژگیهای جمعیت شناختی به قصد کارآفرینی ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 89-102]
ت
-
ترابی، محسن
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
ث
-
ثابت راسخ، مجید
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
ج
-
جابری، اکبر
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
جابری، اکبر
توسعه ارزش ویژۀ برند باشگاههای فوتبال: نقش نسبی تمایز هویت، جذابیت هویت، و همهویتی هوادار-تیم (مطالعه موردی: لیگ برتر فوتبال ایران) [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 13-28]
-
جاوید، مجید
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
-
جبار عبدالمیلاجی، یاسر
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]
-
جعفری، سیروس
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]
-
جعفری، مژگان
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
جوانی، وجیهه
حضور حامیان البسه ورزشی در بازار سهام مطالعه موردی شرکت نایکی با عنوان حامی البسه ورزشی در سه باشگاه فوتبال [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 13-31]
-
جوانی، وجیهه
تاثیر تبلیغات آنلاین بازیکنان فوتبال بر قصد خرید هواداران با نقش میانجی محبوبیت بازیکنان [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 111-124]
-
جوانی، وجیهه
نقش محتوای جذاب در رسانههای اجتماعی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی محبوبیت ورزشکاران [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 61-73]
چ
-
چیتی، نسیم
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
ح
-
حاجی حیدری، وحید
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
حسنزاده، سید جلال
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
حسنی، علی اکبر
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
حسین علیانی، مهدیه
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]
-
حسینی، رشاد
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
-
حسینی، سیده سمیه
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
-
حقیقت، سمانه
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
حمیدی، مهرزاد
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
خ
-
خاکساری، غلامرضا
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
خبیری، محمد
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
خدادادی، محمدرسول
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
خدادادی، محمدرسول
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
خدادادی، محمدرسول
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
خدامرادپور، مژگان
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
-
خداوردیزاده، محمد
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
خدایاری، عباس
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
خسرومنش، رحیم
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
خسرومنش، رحیم
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
خطیبی، امین
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
-
خلیل خمیس، ماجد
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
خنیفر، حسین
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
خنیفر، حسین
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
خوشبخت احمدی، الهام
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
د
-
داروغه عارفی، ناهید
شناسایی و تحلیل اکوسیستم کارآفرینی در ورزش ایران مبتنی بر مجموعه تئوری راف [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 229-248]
-
داروغه عارفی، ناهید
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
درودیان، علیاصغر
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
-
درویش، فاطمه
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
دستگردی، مهدی
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
دهقان، سید امین
عوامل موثر بر قصد کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی مبتنی بر نظریه رفتار برنامهریزی شده [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
ر
-
راستگو، سمانه
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
-
ربانی نیک، زهرا
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
رجاییزاده، زهرا
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
-
رجبپور، ابراهیم
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
رجبی، مجتبی
وفاداری، اعتماد و تبلیغات دهان به دهان در ورزش: متاآنالیز [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 31-47]
-
رجبی، مجتبی
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
-
رجبی اصلی، ماهرخ
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
-
رحمتی، سودابه
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]
-
رحیمی، قاسم
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
رحیمی سرشبادرانی، قاسم
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
رضایی پندری، عباس
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
-
رفیعی بلداجی، سیما
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]
-
رنجبر، نادر
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
رنجبر، نادر
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
رهبر، مریم
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]
-
روشن ضمیر، مرضیه
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
ز
-
زارع، فاطمه
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
زارع آبندانسری، محمد
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
زارع آبندانسری، محمد
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]
-
زرگر، طیبه
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
س
-
ساعتچیان، وحید
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]
-
سایبانی، حمیدرضا
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
سبحانی، سید محمد
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
سجادی، سید نصرالله
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
سرلاب، رقیه
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
سرلاب، رقیه
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]
-
سرلاب، رقیه
برآورد تمایل به پرداخت مردم برای رشتههای ورزشی تیمی و انفرادی
آیا کیفیت خدمات بر آن تأثیر دارد؟ [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-65]
-
سرلاب، رقیه
عوامل مؤثر بر برندسازی کالاهای ورزشی و ارتباط آن با میزان خرید کالاهای ورزشی در مدارس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 287-299]
-
سرلاب، رقیه
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
-
سلطانحسینی، محمد
مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]
-
سلطانی، زهرا
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
-
سلیمی، مهدی
الگوی توسعه صنعت گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 13-32]
-
سلیمی، مهدی
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
سلیمی، مهدی
شاخصهای موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای ورزشی در کلاس جهانی: رویکرد آیندهپژوهی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 67-84]
-
سلیمی، مهدی
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]
-
سهرابی، زهرا
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]
-
سهرابی، زهرا
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
-
سوادی، مهدی
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
سیدلر، مریم
نقش اصالت برندهای ملی ایرانی بر وابستگی عاطفی مصرفکنندگان کالاهای ورزشی با میانجیگری تعصب مشتری [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 49-62]
ش
-
شاهقلی، احسان
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
شریفیان، اسماعیل
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
شهبازپور، لیلا
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
شهبازپور، لیلا
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
شهبازپور، لیلا
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]
-
شهبازی، معصومه
عوامل کلیدی پایداری برند باشگاه پرسپولیس [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 119-139]
-
شوشی نسب، پروین
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
شیخعلیزاده، محبوب
تاثیر تبلیغات اینستاگرامی بر پذیرش تبلیغات مشتریان ورزشی در دوران کووید-19 [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 53-66]
ص
-
صابری، علی
آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران با استفاده از سناریو ویزارد و کوپراس [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 269-285]
-
صابری، علی
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
صابری، علی
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
صدیقی، امیر
مطالعه نقش کرونا در کسبوکارهای ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
صفاری، مرجان
توسعه شغلی زنان در مدیریت ورزشی
نظریه نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 83-101]
-
صفری جعفرلو، حمیدرضا
اثر رنگ بر تعهد به برند در خریداران کالاهای ورزشی: نقش میانجی ارزش ویژه برند [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 29-48]
ط
-
طالبپور، مهدی
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]
-
طیبی، محسن
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]
ع
-
عبداللهنژاد، فائزه
تحلیل کتابسنجی شعار برند در گردشگری رویداد [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 13-33]
-
عبدالمالکی، حسین
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
عبدوی، فاطمه
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
عروفزاد، شهرام
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
عزیزی، بهادر
مدل محبوبیت برند ورزشی آدیداس در مصرف کنندگان ایرانی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 159-173]
-
عزیزیان کهن، نسرین
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
-
عزیزیان کهن، نسرین
انگیزه شرکتهای خصوصی در حمایت مالی: مورد مطالعه لیگبرتر خلیج فارس [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 29-44]
-
عسکریان، فریبا
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]
-
عسکریان، فریبا
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]
-
عسکریان، فریبا
ارزش اقتصادی-تفریحی استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 63-79]
-
عسگری، محمد هادی
مستندسازی هم آفرینی ارزش برند مشتری مبتنی بر ریسک زمانی جوامع برند آنلاین در صنعت پوشاک ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 27-47]
-
عظیمزاده، سید مرتضی
روابط میان زیرساختها، عوامل سازمانی و پیرامونی بازار صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 115-126]
-
عظیمزاده، سید مرتضی
بررسی فرصتهای کارآفرینانه و نوآورانه ورزشی در شرایط بحران کرونا و پس از کرونا [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 41-56]
-
عقیلی، امیرعلی
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
علی آبادی، سمیرا
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
علیپور نادینلوئی، زهرا
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
علیدوست قهفرخی، ابراهیم
تأثیر کیفیت محصول اصلی بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت هواداران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال پرسپولیس و استقلال) [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 35-61]
غ
-
غفاری، مریم
همکاری فدراسیون و سازمان لیگ در توسعه یک برنامه استعدادیابی چگونه است؟ مورد مطالعه: فوتبال آلمان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 129-148]
-
غفاری صدر، سید ایمان
پذیرش فناوری اتاق پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]
-
غلامپور، سجاد
تاثیرات رویدادهای ورزشی مگا بر جوامع میزبان: مرور نظام مند مطالعات سه دهه اخیر [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 13-30]
ف
-
فاطمی، عادل
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
فتحی، محمد رضا
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
فتحی، محمد رضا
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
فخری، فرناز
طراحی و تبیین فرآیندهای توسعه ورزش در ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 61-78]
-
فرصتی جویباری، راحله
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
فرهمند ممتاز، سیما
شناسایی و تحلیل موانع مدیریت اسلامی در اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 149-169]
-
فرید فتحی، مریم
تدوین مدل نگاشتی شناختی فازی عوامل مؤثر بر تبلیغات شخصی سازی شده در صنعت کالاهای ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 213-230]
-
فسنقری، جواد
رابطه بازاریابی حسی با رضایت و وفاداری مشتری باشگاههای ورزشی لوکس [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 191-212]
-
فلاح ابراهیم بگلو، بابک
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]
-
فلاح کاظمی، مریم
شناسایی عوامل مؤثر بر رونق گردشگری ورزشی استان گیلان [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 47-58]
ق
-
قاسمیزاده نوق، ملینا
نقش نسبی مؤلفههای بازاریابی رابطهمند در جذب بانوان به آکادمیهای فوتبال (مطالعه موردی: آکادمیهای فوتبال بانوان استان کرمان) [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 183-199]
-
قره خانی، حسن
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
-
قنبری، علی
مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]
ک
-
کارگران، ساناز
استراتژیهای توسعه ورزش برای همه مبتنی بر رویکرد بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 93-114]
-
کاویانی، الهه
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]
-
کردنائیج، اسداله
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
کریمی، علی
عوامل موثر بر توسعه تبلیغات از طریق رسانههای اجتماعی برای تاثیرگذاری برنیات رفتاری مشتریان محصولات ورزشی [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 63-85]
-
کریمی، مرتضی
رابطه بین تمایز کارآفرینی و ترویج استراتژیهای تولید تولیدکنندگان کالاهای ورزشی- نقش واسطهای ترس از شکست [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 249-267]
-
کلاتی، سیده رویا
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
کهندل، مهدی
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
کوزهچیان، هاشم
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
کوهفلاح، مریم
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
کیانی، محمد سعید
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
کیانی، محمد سعید
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
کیانی، محمد سعید
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
کیانی، محمد سعید
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]
گ
-
گنجخانلو، آرزو
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
ل
-
لباف، امیرحسین
برآورد قیمت بازیکنان حرفهای فوتبال ایران برمبنای استفاده از شبکههای عصبی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 13-28]
-
لقمانی، محسن
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]
م
-
محرمزاده، مهرداد
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]
-
محرمزاده، مهرداد
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
-
محرمزاده، مهرداد
بازشناسی عوامل موثر بر شکلگیری تصویر مقاصد گردشگری ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 67-88]
-
محمد حمود، جاسم
تحلیل الگوی فرهنگ حرفهای در صنعت تنیس با نقش میانجی فرهنگ روانشناختی و فرهنگ رسانهای [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 101-117]
-
محمد رضایی، زیبا
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
محمد میرزا، محمد حسین
ارائه یک مقیاس معتبر برای سنجش کیفیت خدمات در رویدادهای کشتی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-84]
-
محمدی، جواد
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
محمدی، مرتضی
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]
-
محمدیان مقدم، مهدی
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]
-
محمدی ترکمانی، احسان
تدوین اهداف بازاریابی توریسم در ایران: با رویکرد گردشگری ورزشی فعال [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 13-35]
-
محمودی، نازیلا
مطالعه آمیخته بازاریابی صنعت فوتبال ایران [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 13-25]
-
مختاریان پورزواره، محسن
توسعه پایدار گردشگری کوهستان در ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 301-320]
-
مختاری دینانی، مریم
ارائه مدل عوامل مؤثر بر کارآفرینی ورزشی (مورد مطالعه: استان لرستان) [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 127-147]
-
مختاری دینانی، مریم
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
مرادی، عرفان
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
مرادی دولیسکانی، نسرین
نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی استان تهران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 45-59]
-
مرعشیان، سید حسین
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
-
مشکلگشا، الهام
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]
-
مصباحی، محمد
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
مظلومی سوینی، فرزانه
تأثیر تداعی برند بر ارزش ویژة برند تیم فوتبال پرسپولیس تهران با نقش میانجی
همذاتپنداری هوادار-تیم [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 127-144]
-
معرفتی، اکبر
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
معماری، ژاله
چگونه واگذاری امتیاز تأسیس مدارس میتواند رویکردی درآمدزا در باشگاههای فوتبال ایران باشد؟ [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 31-44]
-
معماری، ژاله
راهبردهای بازاریابی برای توسعه صنعت ورزش ایران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 95-113]
-
معماری، ژاله
چگونه نقل و انتقال بازیکنان فوتبال میتواند کسبوکاری موفقترباشد؟ مدلی مبتنی بر رویکرد نظریه بازیها [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 13-26]
-
مندعلیزاده، زینب
امکانسنجی راهاندازی استارتاپهای ورزشی: مورد مطالعه صنعت کفش ورزشی [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 115-133]
-
مندلیزاده، زینب
طراحی چارچوب مفهومی برای توسعه قابلیت نوآوری لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 99-114]
-
منصوری، حسین
نقش کیفیت تجربه ورزشکاران بر وفاداری به باشگاههای ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 71-84]
-
منظمی، امیرحسین
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]
-
موسوی، سید محمد مهدی
شناسایی و اولویتبندی عوامل موثر بر توسعه برند هیات والیبال استان خراسان رضوی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 85-99]
-
میرکاظمی، سیده عذرا
تحلیل فرآیند همآفرینی تجربه در گردشگری ورزشی ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 33-50]
ن
-
نصیری، زیبا
نقش ظرفیت روانشناختی فروشندگان ورزشی بر میزان فروش و رضایت مشتریان وفادار [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 201-216]
-
نظری، رسول
تحلیل اکولوژی استراتژیک گردشگری ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 149-158]
-
نظری، رسول
الگوی نهادینه شده اقتصاد مقاومتی در ورزش حرفهای [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 59-73]
-
نظری، رسول
آینده پژوهی باشگاههای ورزشی حرفهای
مطالعه موردی: باشگاه سپاهان [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 27-40]
-
نظری، رسول
ارائه مدل مدیریت استعداد سازمانهای ورزشی همگام با پاندمی کرونا [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 85-106]
-
نظری، رسول
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
-
نظری، رسول
توسعه پایدار مبتنی بر تجارت گردشگری ورزشی در ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 101-117]
-
نظری، رسول
نقش ورزش در تولید ناخالص ملی و توسعه پایدار ایران [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 37-52]
-
نظری، رسول
تامین مالی پایدار در باشگاههای خصوصی ایران [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 103-118]
-
نظری، رسول
رفتار مشتری و ارتقای برند در باشگاههای ورزشی حرفهای: توسعه مدل بازاریابی شبکههای اجتماعی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 49-69]
-
نظری، شهرام
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
نظری، لیلا
رابطه بین کیفیت خدمات ، شواهد فیزیکی با رضامندی مشتریان اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 175-186]
-
نظری، لیلا
بررسی تاثیر ارتباط بازاریابی تجربی بر ارزش ویژه برند و خوشنامی اماکن ورزشی [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 115-128]
-
نظری، لیلا
بررسی ارزش ویژه برند در تبلیغات محصولات ورزشی و توصیه آن به مصرفکنندگان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 169-181]
-
نظری، لیلا
توسعه استراتژیهای فروش آنلاین محصولات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 103-120]
-
نظریان مادوانی، عباس
طراحی مدل ارتباط بین گرافیک محیطی و احساس امنیت در تماشاگران استادیومهای فوتبال ایران [دوره 1، شماره 1، 1399، صفحه 79-98]
-
نظریان مادوانی، عباس
نقش حقوق مالکیت فکری در توسعه ارزش ویژه برند محصولات ورزشی ایرانی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 57-70]
-
نعمتی، نعمت الله
بهینهسازی سرمایه گذاری جمعی کارآفرینان ورزشی [دوره 3، شماره 3، 1402، صفحه 45-65]
-
نقیزاده باقی، عباس
مدل توسعه کسبوکار ورزش حرفهای ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 71-92]
-
نوبخت، فرزاد
عوامل موثر بر افزایش تمایل مشتریان محصولات ورزشی نسبت به خرید از برندهای داخلی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 217-227]
-
نوبخت ساربان، فرزاد
پذیرش فناوری اتاق پرو مجازی در صنایع پوشاک ورزشی ایران: مطالعه ترکیبی بر اساس مدل TAM [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 87-109]
-
نوربخش، پریوش
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
نوربخش، مهوش
برندسازی ورزشی در عصر جهانیشدن: تجزیه و تحلیل چندگانه جام جهانی فوتبال الکترونیک [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 39-59]
-
نوروزی، حسین
تاثیر برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر خرید کالاهای ورزشی در صنعت خرده فروشی آنلاین [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 75-94]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
تحلیل زنجیره ارزش کارآفرینی دانشجویان علوم ورزشی دانشگاههای تهران [دوره 1، شماره 2، 1400، صفحه 171-189]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
نقش توسعه قابلیتهای انسانی در توسعه پایدار کسبوکارهای ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1400، صفحه 71-82]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
چگونه ورزش نخبگی در ایران میتواند به ارتقای کسب و کارهای صنعت ورزش منجر شود؟ یک رویکرد ISM-MICMAC [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 145-168]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
ارتباطات بازاریابی یکپارچه و پرستیژ برند کمیته ملی المپیک ایران [دوره 4، شماره 1، 1402، صفحه 13-29]
-
نوروزی سید حسینی، رسول
تب ورزشهای الکترونیکی در ایران: بررسی رفتارهای مصرفکنندگان و پویاییهای فرهنگی در مصرف ورزشهای الکترونیکی [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 13-37]
و
-
وحدانی، محسن
مدل پارادایمی اخلاق فروش در کسب و کارهای ورزشی [دوره 4، شماره 2، 1403، صفحه 81-99]
-
ویسی، کوروش
طراحی مدل بازاریابی الکترونیکی مبتنی بر شبکههای اجتماعی – مورد مطالعه شرکتهای تولیدی تجهیزات ورزشی [دوره 3، شماره 4، 1402، صفحه 85-102]
-
ویسیا، اسمعیل
توسعه یک مدل کسب و کار برای باشگاههای ورزشهای مخاطرهآمیز: رویکردی مبتنی بر تعامل مالی و سرمایه [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 75-97]
ه
-
هدایتنیا، زهرا
تأثیرات بر نام تجاری تأییدشده در تعاملات رسانههای اجتماعی ورزشکاران مشهور: نقش تعدیلکننده اعتماد [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 99-114]
ی
-
یبلویی، بهاره
شناسایی پیشرانهای مؤثر بر بهرهوری باشگاههای حرفهای فوتبال ایران [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 107-125]
-
یزدانی، حمیدرضا
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]
-
یکتایار، مظفر
پیشرانهای کلیدی ارزش طول عمر مشتریان باشگاههای ورزشی ایران [دوره 3، شماره 2، 1402، صفحه 49-69]
-
یون، یونگ-جین
شناسایی پیامدهای نوآوری استراتژیک در صنعت فوتبال [دوره 4، شماره 3، 1403، صفحه 115-139]